piątek, 20 stycznia 2012

When The Angels Fall tłumaczenie tekstu

Tak wysoko nad ziemią tej nocy

Anioły patrzą jak śpimy

I poniżej mostu z gwiazd

Śnimy pod ochroną

Ale możliwe że sny

Śnią nas

Szybując w powietrzu wraz z mewami

Możliwe że sny

Śnią nas

Siedząc okrakiem na orłach


Kiedy spadają anioły

Cienie na ścianie

W wołaniu piorunów

Coś nawiedza nas wszystkich

Kiedy spadają anioły

Kiedy spadają anioły


Weź krzyż swojego ojca

Delikatnie ze ściany

Cienie wciąż pozostają

Zobacz upadek kościoła

W potężnym sektorze dźwięku

I wszystko co oni opanowali

Jak dotąd wszystkie opatulone dusze

Szukające swoich zgubionych domów

Powłóczą się do ruin

Porostu z nakierowania

Aby szukać pośród nagrobków


Kiedy spadają anioły

Cienie na ścianie

W wołaniu piorunów

Coś nawiedza nas wszystkich


Kiedy spadają anioły

Kiedy spadają anioły

Kiedy spadają anioły


Te moje stopy

Te moje dłonie

Te moje dzieci

A to są moje wymagania

Przyniesione przez anioły

Odlane przez mój wzrok

Nigdy nie chciałem zobaczyć

Milion słońc o północy


Twoje dłonie są puste

Ulice są puste

Nie możesz nas kontrolować

Nie możesz nas kontrolować nigdy więcej


Kiedy spadają anioły…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz