czwartek, 19 stycznia 2012

I believe in you tłumaczenie tekstu

Nie pamiętasz mnie,lecz ja pamiętam Ciebie

Przebudzam się i staram się bardzo nie myśleć o Tobie

Ale kto może decydować o czym marzą inni i o czym marzę ja


Wierzę w Ciebie

Rzucę wszystko by tylko cię znaleźć

Muszę być z tobą

By żyć,by oddychać

Ty mnie przejmujesz


Czy zapomniałes wszystko co znam i co mieliśmy

Widziałeś mnie opłakującą miłość do Ciebie i chwyciłeś moją rękę

Wiedziałam w tedy że mnie kochasz


Wierzę w Ciebie

Rzucę wszystko by tylko cię znaleźć

Muszę być z tobą

By żyć,by oddychać

Ty mnie przejmujesz


Patrzę w lustro i widzę twoją twarz

Jeśli spojrzę wystarczająco głęboko

Tak wiele rzeczy w środku podobnych do ciebie

nastaje


Wierzę w Ciebie

Rzucę wszystko by tylko cię znaleźć

Muszę być z tobą

By żyć,by oddychać

Ty mnie przejmujesz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz