sobota, 21 stycznia 2012

The Rolling Stones Anybody seen my baby tłumaczenie

Czy ktoś widział moją "bejbe"


Kocham Cię - wyznała mi

Poczym nagle znikła i

Nie byłem w stanie bez niej

Przetrwać nawet dnia


Była piękna, istny cud

Delikatna niczym puch

Z domieszką

Ziemskiego realizmu


Trzecia już

Powieki spuszczam w dół

I straszna myśl

Nie wróci

Do mnie już


Czy ktoś widział moją "bejbe"

Może ktoś ją spotkał gdzieś

Miłość prysła i

Oślepłem

Szukałem lecz wciąż nie ma jej

Pochłonął ją

Uliczny zgiełk


Przeglądałem pisma gdy

W okolicy Mercer Street

Nagle postać jej mignęła mi


Na motorze mknęła i

Miała klasę, miała styl

Chyba jakiś znak przesłała mi


Słone łzy

Południe, trzecia tuż

Czy znikła gdzieś

Czy nie wróci do mnie już


Czy ktoś widział moją "bejbe"

Może ktoś ją spotkał gdzieś

Gdy powieki spuszczam w dół

Jest blisko i

Skarb jest już mój

Może ktoś ją spotkał gdzieś


(Rap)


Czy ktoś widział moją "bejbe"

Może ktoś ją spotkał gdzieś

Gdy powieki spuszczam w dół

Jest blisko i

Skarb jest już mój

Może ktoś ją spotkał gdzieś


Utraciłem ją nie odnajdę już

Trzeba było dzwonić do niej

Tysiąc razy, cóż

Czasem myślę, że

Istnieje tylko w moim śnie


Tłumaczenie Ryszard Wojtyński

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz