niedziela, 22 stycznia 2012

Here we go tłumaczenie tekstu piosenki

SHADYFANS.PL

Nieee, jeszcze nie skończyłem! Haha

Dziewczyno, chyba właśnie spróbowałaś pociągnąć pieprzony szybki numerek, jestem wściekły
Właśnie zraniłaś moje pieprzone uczucia, a one były ostatnimi, jakie miałem
Czy to wygląda na salon gier? Próbuj grać w te gry, zobacz te ostrze Piły
Zobacz tą sylwetkę prześladowcy na twojej drodze, lepiej współpracuj
Albo zostaniesz wydymany, kiedy będziesz związany
MC robią się coraz bardziej cisi, możesz usłyszeć gwizdanie pierdolonego psa, kiedy spaceruje
Colt Seaversi na dodatkowych stunterach, na tej dupie jak pieprzony Fall Guy
Nie jeżdżę moim Mercedesem po północy, traktuje to jak Mahwai
Bo to się zmieni w gremlina, i pobiegnie do dzieci, kobiet i mężczyzn
Brum brum motor jest taki wielki, że możesz zmieścić karła do silnika
Dziwko daj im się bzyknąć podczas gdy płaczesz
Nie przez włos na moim chinny-chin-chin który wydam wydam
Nawet 10 centów na ciebie, od kiedy
Nie myślałeś, że to będzie mnie kosztować ślicznego centa?
Cholera, jeśli uważam, że cent jest śliczny, to pomyśl jak piękna jest dla mnie ćwierćdolarówka
Eenie-meenie-miney-mo złap Eskimosa za duży palec u nogi
Kiedy on będzie próbował zrobić kulkę ze śniegu
Ale nie spraw, żeby stracił swoje poczucie wartości, jeśli będzie wrzeszczał coraz bardziej puść go

Kochasz mnie?
A teraz zaczynamy!

Wstawaj dziecino, rusz się, jak U-Haul
Możesz ukraść swój mózg jak piłeczki basenowe
Kto mógłby pomyśleć o tym gównie? Taaak, kochanie, dzwoniłaś?
Więc, przybywam, Harvoc na bicie, wkurza mnie to
Zło, widzę to, słyszę, i mówię
Panienko daj swoje pieniądze na Shady’ego, pieprz inne słabe gówno
Wrzuć swoje jajka do tego samego koszyka
Możesz liczyć każdego pieprznego kurczaka, zanim się wykluje
Bo możesz się założyć o swój tyłek, będziemy się świetnie bawić
Jak Kraken w Tytanach, kiedy się kłócili
Weź swój zmiażdżony mózg, będziesz prosić Kurta Kobain’a
O autograf na zakrwawionej chusteczce
Nie modne to już, i racjonalnie jak wysypka na tyłku jakiegoś dupka
Teraz weź tą linę i wciągnij ją na maszt
Z Eltonem, zobacz czy mu to pasuje
Nie stój tu i nie gap się na mnie
Dziwko nie jestem w nastroju na to
Weź mojego fiuta, wygoogluj go, dopóki się nie pokaże
Wszyscy jesteście pełni tego gówna, które się w was zatkało
Zawsze mam sraczkę z ust
Dopóki mówisz beznadziejnie, pff, hę, co?
Dziewczyno, masz świetny tyłek, jak zapalony papieros
(J-Jrrga co?) Ale nie dostaniesz gorącego fudze Sunda
Ode mnie, więc nie stój mi na drodze ty dziwko, bo...

Kochasz mnie?
A teraz zaczynamy!

A teraz, kiedy mam twoje spodnie w wiązance, a wnętrzności we wrzawie
Pokarze ci, czemu tu przyszedłem, więc przestań mnie do cholery pytać, po co
Popatrz mała zdziro, pierdolona dziwko, wiem, że chcesz więcej
Kurwo, to czas żeby dołączyć the math do Mathers, bo jestem pieprzonym [problemem] biegnij chłopcze
Każde flow jest opanowane, więc każde ostatnie słowo, które wy pojebańcy słyszeliście
Pochodzi prosto z tyłka zdziry, taak w innych słowach jestem świnią
Patrzycie na mnie jakbym zabił Kenny’ego, gaz w zbiorniku, wciąż jest go sporo
Żadne morały nie są wpojone mi tak jak wyrzuty sumienia, tak naprawdę nie czuje żadnych
Zjedz swoje serce Hannibala, zrozumiałe
Czemu jesteś zazdrosna o pierdolone zwierzęta, posiadam kanibalski magnetyzm, nie można mi się oprzeć ty dziwko
„Shady nie rozumiem twojego flow” zrozum moje flow
Dziwko mam flow jak Troy Polamalu włosy, chłopczyno
Jak śmiesz próbując mnie naśladować, lub konkurować ze mną
Jestem surowy, nie jesteś nawet trochę niezwykły, odpieprz się od moich włosów chłopczyku
Możesz popatrzeć, możesz się gapić i uwydatniać, ale nie możesz dotknąć, jestem [jasnowidzem]
Nie kumam tego koleś, czy jest tu próżnia, całe to tanie gówno, co ja jestem na sterydach?
Suko, wróciłem, z nowym materiałem dla tej dupy
I twojego słoniowatego ciała [hemoroidy]
I pamiętajcie chłopcy...

Kochasz mnie?
A teraz zaczynamy!

Dzięki za przyjście!
Mam nadzieję, że się spodobało
Do następnego razu... Haha
Pokój!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz