poniedziałek, 30 stycznia 2012

Co Mo¿E Przynieœæ Nowy Dzieñ - Kasia Kowalska

Bo'e wiedzie� chc�
Czy wszystko ma na pewno sens
Ty jedyny wiesz
Co komu z nas pisane jest
Jak wyt'umaczysz mi zn�w brak wsp�czucia w nas
Tak trudno odr�ni� nam dobro od z�a
Czy wiedzie� chcesz, �e z ka�dym mym dniem
Bardziej i mocniej ten odczuwam l�k

Co mo'e przynie�� nowy dzie� ?
Dla Ciebie p�acz a dla mnie �miech
Co mo'e przynie�� nowy dzie� ?
Dla Ciebie raj a dla mnie �mier�

Nie ukrywaj nic
Skoro wszystko tak najlepiej wiesz
Czy ty nie czujesz nic
Gdy kto' przelewa ludzk� krew
Jak wyt'umaczysz mi zn�w brak wsp�czucia w nas
Tak pe'en sprzeczno'ci jest nasz pod�y �wiat
I czy wiedzie� chcesz, �e z ka�dym mym dniem
Bardziej i mocniej ten odczuwam l�k

Co mo'e przynie�� nowy dzie� ?
Dla Ciebie p�acz a dla mnie �miech
Co mo'e przynie�� nowy dzie� ?
Dla Ciebie raj a dla mnie �mier�

Pociesz mnie i ucisz m�j p�acz
niech ciszej i ciszej i ciszej
sobie �kam

Co mo'e przynie�� nowy dzie� ?
Dla Ciebie p�acz a dla mnie �miech
Co mo'e przynie�� nowy dzie� ?
Dla Ciebie raj a dla mnie �mier�
Co przyni�s� mi cudowny dzie�?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz