środa, 25 stycznia 2012

Miley Cyrus - One In A Million tłumaczenie

Skąd się tu wzięłam?
Odwróciłam się
i już tam byłeś.
Nie zastanowiłam się dobrze
czy też zracjonalizowałam
ponieważ jakoś wiedziałam.

Że tam było coś więcej
niż tylko chemia.
Mam na myśli, wiedziałam że
w jakiś sposób Ci się podobam
Ale pomyślałam,
że to zbyt piękne by mogło być prawdziwe.

Powiedziałam uszczypnij mnie
gdzie jest haczyk tym razem.
Nie mogę znaleźć jednej chmury na niebie
Pomóż mi zanim przyzwyczaję się do tego chłopaka

Mówią, że dobre rzeczy wymagają czasu
Ale tak naprawdę wspaniałe rzeczy
zdarzają się w mgnieniu oka.
Myśleli że szanse poznania kogoś jak ty
były milion do jednego.
Nie wierzę w to.
Jesteś jedynym na milion.
Cały ten czas szukałam miłości
próbując zrobić by wszystko było ok
Nie było wystarczająco dobrze do momentu
kiedy myślałam jestem skończona.
Powiedziałam kończę
i potknęłam się w ramiona jedynego

Sprawiasz że się śmieję z najzabawniejszych rzeczy
Mówisz że jestem Twoim nieoszlifowanym diamentem
Kiedy jestem zła na Ciebie
przychodzisz ze swoim aksamitnym dotykiem
Nie mogę uwierzyć, że jestem taką szczęściarą
Nigdy nie czułam się tak szczęśliwa
Za każdym razem widzę ten błysk w oku

Powiedziałam uszczypnij mnie
gdzie jest haczyk tym razem.
Nie mogę znaleźć jednej chmury na niebie
Pomóż mi zanim przyzwyczaję się do tego chłopaka

Mówią, że dobre rzeczy wymagają czasu
Ale tak naprawdę wspaniałe rzeczy
zdarzają się w mgnieniu oka.
Myśleli że szanse poznania kogoś jak ty
były milion do jednego.
Nie wierzę w to.

Jesteś jedyny na milion.
jedyny na milion
jesteś jedyny na milion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz