poniedziałek, 16 stycznia 2012

Cindarella stay awhile tłumaczenie piosenki

Kopciuszku zostań chwilę

jesteś jedyną, której szukam

Kopciuszku przynieś swój uśmiech


wokół mnie zaczynają spadać

promienie słoneczne

proszę cię moja droga bądź blisko

Nie znikaj

teraz jesteś tutaj

zostań chwilę


Kopciuszku, po prostu wiem

magiczny pantofelek

będzie idealny

Kopciuszku nie odchodź


Jesteś moją księżniczką

jestem tego pewien

to na pewno jest miłość

Miłość słodka i czysta

Miłość która przetrwa

Zostań chwilę


Kiedy mówisz anioły śpiewają

To magia którą ze sobą przynosisz


Kopciuszku zostań chwilę

To jak bajka z tobą

Kopciuszku, przynieś swój uśmiech


Wszystkie moje sny się spełniają

Kiedy moim jedynym strachem jest

Proszę cię moja droga bądź blisko

Nie znikaj

Zostań chwilę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz