niedziela, 29 stycznia 2012

Turn back the river tłumaczenie tekstu

Czy to jest twoja Ziemia Obiecana?

Czy to jest to czego naprawdę chcesz?

Czy to jest twoja pieprzona droga?

Czy to jest twoje życie czy nie?


Wierzysz w Boga?

Naprawdę wierzysz w ludzi?

Czy kiedykolwiek naprawdę się zakochałeś?

Czy naprawdę umiesz zrozumieć sens?


Czy czujesz rytm swojego serca?

Czy słyszysz co teraz śpiewam?


Mam swoją kartę kredytową,

Mam swój telewizor,

Znam gwiezdną drogę,

Ale nie znam SIEBIE.


Żyjemy na jałowej ziemi.

Żyjemy w pustych pokojach.

Są zniszczone pomniki,

Jest tysiąc głupich książek.


Czy czujesz...


W naszych zamglonych miastach,

Jesteśmy cieniami bytów,

Z naszymi głupimi głowami w chmurach,

Z naszymi myślami jak dym z kominów.


Czy czujesz...


Moc wolności

Moc przestrzeni

Czyni mnie silniejszym

Żyję w niewłaściwy sposób

Moc przestrzeni

Moc wolności

Mogę być aniołem

Ja mogę cofnąć rzekę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz