środa, 25 stycznia 2012

Eminem We As Americans tłumaczenie

("My jako Amerykanie")


W moim domu

jest obcy

Przeciął mi kable telefonu

nie mogę nigdzie dzwonić

Krzyczę "policja"

ale myślę sobie

oni mnie usłyszą

kiedy będę się drzeć


[Eminem]


Te ciemne interesy wpakują mnie za kratki

na moim tropie jest już kilku gliniarzy

Jednak tym razem kiedy mnie zatrzymają

zapoznają się z moim dobermanem i pitbulem

Jak mnie będą dręczyć pożałują

lepiej przestańcie.

Suki, sami zobaczycie

nie mam na siedzeniu żadnego pistoletu.

Dlaczego zawsze musi być jakiś problem

przekonasz się, na dłuższą metę

to ja wyjdę na tego "złego"

Chcesz mnie nękać tymi przyciemnionymi szybami

świecić mi w oczy latarką, gdzie byłeś

poprzedniej nocy kiedy te dupki

biegali po moim trawniku.

zasrane aktorzyny

pocałujcie mnie w odbyt mojej obsranej dupy

Odebrali mi prawo do noszenia broni

mam się bronić gołymi rękami?

tak, dobra

Tamci nadchodzą z bombami a jam mam tylko race

My jako Amerykanie


Refren:


My jako Amerykanie

my jako obywatele

musimy się bronić

Patrzcie jak się wkoło pieprzy

zajmijmy się lepiej sobą

życiem na tych ulicach

w lepszym i gorszym zdrowiu

przetrwaniem za wszelką cenę

My jako Amerykanie

my jako obywatele

my jako samarytanie

w co się wpakowaliśmy

zajmijmy się lepiej sobą

Patrzcie jak się wkoło pieprzy

Rozejrzyjcie się gdzie mieszkacie

To jest Ameryka

A my jesteśmy Amerykanami




Jestem...

nosze kamizelki Vuku

Drama wisi nad moją głową jak jakaś klątwa voodoo

Mogłem być następny do lotu nad kukułczym gniazdem

wiecie jako ten

z literą "S" wytatuowaną na klacie

Ale w końcu osiadłem.

Teraz moja firma się rozkręca

odkąd ja i Dre podzieliliśmy ją pół na pół na 50-cencie, śmieszne

Nasze podniecenie rosło szybciej niż zrobienie papierowego samolociku z 20 $

Pierdolić pieniądze, nie rapuje dla martwych prezydentów

Wolałbym już zobaczyć jakiegoś martwego prezydenta

O tym nigdy się nie mówi

ale ja kalkuje tylko precedensy i standardy,

a oni nie mogą tego ścierpieć.

Powinienem nazywać się bękart

to określenie powinno być naznaczone

pieczątką na moim czole

Powinni mnie rozwalić

Powinienem mieć zakorkowaną dupę

ale jestem na to za zwinny i za szybki

jestem za stary by się dać.

Jestem za stary na zlot samochodowy w Gratiot

Pierdole to gówno

Widziałem "najszybszych" raperów

których kawałki zmieniały się w nieciekawe, bezwartościowe gówno,

bardzo szybko

błyskawicznie

moje bity płyną jak z automatu

I nikt się nie mieszał


Refren:


My jako Amerykanie

my jako obywatele

musimy się bronić

Patrzcie jak się wkoło pieprzy

zajmijmy się lepiej sobą

życiem na tych ulicach

w lepszym i gorszym zdrowiu

przetrwaniem za wszelką cenę

My jako Amerykanie

my jako obywatele

my jako samarytanie

w co się wpakowaliśmy

zajmijmy się lepiej sobą

Patrzcie jak się wkoło pieprzy

Rozejrzyjcie się gdzie mieszkacie

To jest Ameryka

A my jesteśmy Amerykanami



(SSHHH)

Zdradzę ci sekret jeżeli obiecasz, że nie wygadasz

Wepchnąłem sobie do spodni po obu stronach penisa dwie (Niny?)

wepchnąłem pod kalesony

(slipy?)

by nie biegać z łapami na dupie ale kiedy już za późno

Zostanę jeszcze pięć lat, może mniej

bez żadnych pytań

może to dobry pomysł zatrzymać się teraz

zostawić to póki jestem na topie,

bo już dziś mam długi

już dziś mam na czole czerwoną kropkę celownika

tarczę na plecach

i jeszcze większe problemy od tych

Bin Laden chce mnie dopaść

możliwe ze już kogoś wysłał

nie czekam nawet by zapytać

oni nie pozwolą mi się spakować

nie dadzą mi mojej ciężarówki/domu ale ja i tak będę miał swoje szczęście


Refren:


My jako Amerykanie

my jako obywatele

musimy się bronić

Patrzcie jak się wkoło pieprzy

zajmijmy się lepiej sobą

życiem na tych ulicach

w lepszym i gorszym zdrowiu

przetrwaniem za wszelką cenę

My jako Amerykanie

my jako obywatele

my jako samarytanie

w co się wpakowaliśmy

zajmijmy się lepiej sobą

Patrzcie jak się wkoło pieprzy

Rozejrzyjcie się gdzie mieszkacie

To jest Ameryka

A my jesteśmy Amerykanami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz