wtorek, 24 stycznia 2012

Lady GaGa - Americano tłumaczenie

Spotkałam dziewczynę we wschodnim LA (Los Angeles)
W kwiecistych szortach tak słodkich jak maj.
Śpiewała ósemkami w znajomych akordach.
Zakochałyśmy się,
Ale nie na poważnie.

La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la
La la la la la la la

Nie.
Nie.

Aaaahhh Ameryka*
Amerykański*
Aaaahhh Ameryka
Amerykański!

Moje piosenki są rewolucyjne.
Moje serce cierpi dla mojego pokolenia.
Jeśli mnie kochasz,
Możemy się pobrać na Zachodnim Wybrzeżu,
W letnią
sierpniową środę.

Nie mówię w twoim,
nie mówię w twoim
języku,
Nie znam twojego,
nie poznam twojego
Jezusa Chrystusa.

Aaaahhh Ameryka
Amerykański.
Aaaahhh Ameryka
Amerykański!

Będę płakać za tym, walczyłam o to
jak was kocham.
Płakałam za to, umrę za to
jak bardzo mi zależy.
W górach, dzwony
biją
a laski,
laski się całują.

Nie mówię w twoim,
nie mówię w twoim
języku,
Nie znam twojego,
nie poznam twojego
Jezusa Chrystusa
Nie mówię po,
nie mówię po
angielsku.
Nie znam twojego,
nie poznam twojego
Jezusa Chrystusa.

Aaaahhh Ameryka
Amerykański.
Aaaahhh Ameryka
Americano
Aaaahhh America
Amerykański!
Aaaahhh Ameryka
Amerykański!

Nie próbuj mnie złapać
Nie próbuj mnie złapać.
Nie, nie, nie!
Żyję na granicy,
na granicy
prawa!
Nie próbuj mnie złapać.
Nie próbuj mnie złapać.
Nigdy nie próbuj!
Nie próbuj mnie złapać,
Żyję na granicy prawa,
na granicy prawa.

*America (hiszp. América) kraje ameryki południowej w ktorych jezykiem ojczystym jest jezyk hiszpanski lub portugalski.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz