sobota, 28 stycznia 2012

Doda - Katharsis DODA

1


Pisząc to zamykam pewien dział,

kończe bowiem w życiu coś co miało być jak sen,

a zrobiłeś wszystko bym zbudziła sie.

Pisząc to nie czuje siły tej która rozpierała mnie gdy poznałam cie,

przegrałam ty wygrałes myśl co chcesz!


Wiem że cięzko jest samej zrobić krok

rzeczywistość tnie, serce moje na wskroś

nigdy już, nie zajrzysz w nie!


REF

Nie wybrałeś mnie - żegnaj więc

Nie nie nie chce zyć jak cień

Nie wybrałes mnie - żegnaj więc

Nie nie nie atakuj mnie

Nie wybrałes mnie - żegnaj więc

Nie nie nie chce zyć jak cień

Chce pożegnac się


2


Chciałam z tobą spać i budzić się

tak zazdroszczę innym chociaz oni myślą że rutyna niszczy miłość - mylą się.

Dałabym ci wszystko - dziecka smiech, twoje słodkie słowa już nie nasyca mnie

tak daleko jesteś juz nie czuje cie.


Wiem że cięzko jest samej zrobić krok

rzeczywistość tnie, serce moje na wskroś

nigdy już, nie zajrzysz w nie


REF

Nie wybrałeś mnie - żegnaj więc

Nie nie nie chce zyć jak cień

Nie wybrałes mnie - żegnaj więc

Nie nie nie atakuj mnie

Nie wybrałes mnie - żegnaj więc

Nie nie nie chce zyć jak cień

Chce pożegnac się

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz