czwartek, 19 stycznia 2012

Stuck in a moment tłumaczenie piosenki

Utknąć w chwili


Nie boję się

Niczego na tym świecie.

Nie ma niczego czym możesz we mnie rzucić,

Czego już wcześniej bym nie słyszał.


Poprostu próbuję znaleźć

Przyzwoitą melodię,

Piosenkę, którą będę mógł śpiewać

W moim własnym towarzystwie.


Nigdy nie myślałem, że byłaś głupia,

Ale,koc`hanie, spójrz na siebie,

Musisz stanąć prosto,

Dbać o swoją własną wagę,

Te łzy nigdzie nie zmierzają skarbie.


(Ref.)

Musisz sie pozbierać,

Utknęłaś w chwili

I nie możesz się z niej wydostać.

Nie mów, że później będzie lepiej,

Teraz utknęłaś w chwili

I nie możesz się z niej wydostać.


Nie będę uwzględniał

Kolorów, które przynosisz,

Nocy, które wypełniasz fajerwerkami,

One zostawiają cię z niczym.


Ciągle jestem oczarowany

Światłami, które do mnie przyniosłaś.

Słucham twoimi uszami,

Przez twoje oczy widzę

I jesteś taka głupia

Martwiąc się w ten sposób.

Wiem, że to trudne,

I że nigdy nie będziesz miała dosyć

Tego, czego tak naprawdę teraz nie potrzebujesz

Moja, o moja.


(Ref.)

Musisz się pozbierać...


Byłem niesumienny, na pół śpiący,

Woda jest ciepła dopóki nie odkryjesz jak głęboko

Skakałem, dla mnie to był upadek,

To długa droga w dół do nikąd.


(Ref.)

Musisz sie pozbierać...


I jeśli noc się powtórzy,

I jeśli dzień nie będzie ostatnim

I jeśli nasza droga powinna się skończyć

Na kamiennym uskok,


I jeśli noc się powtórzy,

I jesli dzień nie będzie ostatnim

I jeśli nasza droga powinna się skończyć

Na kamiennym uskoku,


To tylko chwila,

Ten czas minie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz