środa, 25 stycznia 2012

Enrique Iglesias Stay Here Tonight tłumaczenie

Czas stanął i wszystko ucichło

Błagam o moje życie w tobie

Nawet tego nie widzisz


I wtedy przychodzisz bardziej zamknięta

I kochanie to nie jest koniec

Dopóki słyszę jak mówisz


Dopóki słyszę jak mówisz

Dobranoc oh yeah


Zostań tu tej nocy

zostań tu tej nocy

Bo kiedy jesteś koło mnie

Wszystko jest w porządku, nie idź

oh nie zostawiaj mnie samego

zostań tu tej nocy

zostań tu tej nocy

Chcę cię trzymać w moich rękach

pokazać ci co takiego lubię, nie idź

potzrebuję cię

potrzebuję cię


Coś w tobie mówi, że nie jest

Coś w tobie sprawia, że czuję się nikim


Zostań tu tej nocy

zostań tu tej nocy

Bo kiedy jesteś koło mnie

Wszystko jest w porządku, nie idź

oh nie zostawiaj mnie samego


Zostań tu tej nocy

zostań tu tej nocy

Bo kiedy jesteś koło mnie

Wszystko jest w porządku, nie idź

oh nie zostawiaj mnie samego

zostań tu tej nocy

zostań tu tej nocy

Chcę cię trzymać w moich rękach

pokazać ci co takiego lubię, nie idź

potzrebuję cię

potrzebuję cię


Zostań ze mną tej nocy, potrzebuję cię, zostań ze mną tej nocy, potrzebuję cię

zostań...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz