niedziela, 29 stycznia 2012

Cin Cin Amore tłumaczenie piosenki

Na zdrowie miłości


Do 1

Kochaj mnie i zaufaj mi bardziej,

Życie ucieka i to, co jest oddanie się

Miłość zapomina zło, które nadal panuje w twoim sercu

więc gwiazdo nie przyszedłem tutaj, na całym świecie i dla nas

Gorący wiatr w nocy, nawet poprowadzi mnie


Refren

na zdrowie kochanie, miłości śmiech, taniec ze mną i uśmiech więcej

na zdrowie kochanie, miłości śmiechu, chodź do mnie i przekazuje chwile chcesz


Do 2

jeśli nadal tu jesteś szczęśliwa tutaj ze mną

zysków z życia, że tak wiele pięknych rzeczy

jeśli się nie modlą, więc chcę się z Tobą starzeć

i chcesz mieć łatwy, zobaczysz, że piękna i

gorącego wiatru w nocy, nawet poprowadzi mnie


Refren

na zdrowie kochanie, miłości śmiech, taniec ze mną i uśmiech więcej

na zdrowie kochanie, miłości śmiechu, chodź do mnie i przekazuje chwile chcesz


Refren

na zdrowie kochanie, taniec ze mną i uśmiech więcej

na zdrowie kochanie, chodź do mnie i przekazuj chwile, które mamy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz