środa, 1 lutego 2012

ABBA I Have A Dream tłumaczenie

"Mam sen "



Mam sen

Piosenkę, z którą na ustach

Nie będę się już niczego bał

Jeśli zachwycisz się cudem

Baśniowej opowieści

Przyszłość jest twoja

Nawet jeśli teraz

Nie wszystko ci się uda


Wierzę w anioły

W to, że we wszystkim tkwi coś dobrego

Przekroczę strumyk - mam sen


Mam sen

Fantazję, która pomoże mi

Stawić czoła rzeczywistości

A moje przeznaczenie sprawia

Że moje życie ma jakąś wartość

Przedzieram się przez mrok

A do celu wciąż daleko


Wierzę w anioły

W to, że we wszystkim tkwi coś dobrego

Wierzę w anioły

Kiedy wiem, że nadszedł mój czas

Przekroczę strumyk - mam sen

Przekroczę strumyk - mam sen


Mam sen

Piosenkę, z którą na ustach

Nie będę się już niczego bał

Jeśli zachwycisz się cudem

Baśniowej opowieści

Przyszłość jest twoja

Nawet jeśli teraz

Nie wszystko ci się uda


Wierzę w anioły

W to, że we wszystkim tkwi coś dobrego

Wierzę w anioły

Kiedy wiem, że nadszedł mój czas

Przekroczę strumyk - mam sen

Przekroczę strumyk - mam sen

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz