piątek, 24 lutego 2012

Big Lie, Small World tłumaczenie tekstu piosenki

Usiadłem i napisałem ten list

Mówiąc Ci, że czuję się lepiej

Przed tym jak poszłaś i ja byłem wolny

Jestem szczęśliwy


Mam mało czasu na zbyciu teraz

Jestem poszukiwany prawie wszędzie dziś

Udaję jak Cassanova

Przyjaciele zawsze przechodzą ponad


Podpisałem się jeśli to zawarłem

Opatrzyłem pocałunkiem i wysłałem

List kierowany przez mój humor

Szczęśliwy w moim osamotnieniu


Ale w połowie drogi do domu zmieniłem melodię

I kiedy zobaczyłem mój samotny pokój

Lustro uchwyciło moje spojrzenie

Kiedy usiadłem, zapłakałem


Duże kłamstwo, mały świat

To było duże kłamstwo, mały świat


Musiałem przejąć ten list

Mówiąc Ci, że to było lepsze

Ściagałem się aby złapać ciężarówkę pocztową

Odjeżdzała kiedy biegłem


Przegapiłem autobus, przegapiłem pociąg

Skończyłem chodzić w deszczu

Duży pies ścigał mnie w dół ulicy

Nie chcąc ugryźć aby zjeść


Współczując samemu sobie

I żałując że nie jestem kimś innym

Szedłem przez miasto

Bo nie mogłem wytrzymać Twojej litości


Duże kłamstwo, mały świat

To było duże kłamstwo, mały świat


Miejsce gdzie mieszkasz wygląda na bogate

I oczywiście na ogromny czynsz

Niż na przytulny mały pokoik

Miałem to poczucie przeznaczenia


Twój gospodarz powiedział, że jesteś poza miastem

Ale Twój nowy chłopak zawsze jest w pobliżu

Godzina robiła się późna

Więc usiadłem i czekałem


Jest listonosz z moim listem

Idący w dół ścieżki

Lepiej daj mi tą rzecz

Musiałem sprawić żeby zobaczył


Błaganie nie robi sztuczek

Myślał że jestem lunatykiem

Ale kto nagle wchodzi na scenę ?

Ale Twój nowy chłopak, pan Czysty


Uderzyłem listonosza, uderzyłem Twojego kochanka

Złapałem list, pobiegłem aby się ukryć

Policja przybyła w porze na herbatę

Powiedzieli że chcieliby mnie przepytać


Ale mogłem tylko przeklnąć swój los

Musiałem stawić czoła sądowi

To nie były najlepsze dni

Chciałbym odlecieć daleko


Duże kłamstwo, mały świat….

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz