poniedziałek, 13 lutego 2012

Hallowed Be Thy Name tłumaczenie tekstu

Czekam w swej zimnej celi gdy dzwon zaczyna bić
Rozważając swoją przeszłość i nie mając wiele czasu
Gdyż o 5 zabiorą mnie na szubienicę
Piaski czasu dla mnie wyczerpują się…


Kiedy ksiądz przychodzi odczytać mi ostatnie słowa
Spoglądam przez kraty by zobaczyć ostatnie widoki
Świata który odszedł dla mnie bardzo źle

Czy to może być jakiś błąd..
Trudno zatrzymać przezwyciężający terror
Czy to naprawdę koniec, nie jakiś zwariowany sen

Niech ktoś mi proszę powie, że ja śnię
To nie łatwe przestać krzyczeć
Ale słowa uciekają gdy próbuję przemówić
Łzy płyną ale dlaczego ja płaczę
Tak naprawdę przecież nie boję się śmierci
Czyż nie wierzę, że to nigdy nie jest koniec?

Gdy straże wyprowadzają mnie na podwórze
Ktoś woła z celi: „Bóg z tobą"
Jeśli jest bóg to dlaczego pozwolił mi umrzeć?

Gdy idę moje życie dryfuje przede mną,
Mimo iż koniec jest blisko nie jest mi przykro,
Złap mą duszę, gotowa jest odlecieć.

Zwarz me słowa, uwierz ma dusza żyje nadal,
Nie martw się gdy już mnie nie ma,
Odszedłem na drugą stronę by zobaczyć prawdę.

Gdy wiesz że twój czas właśnie dobiega końca
Może wtedy zaczniesz rozumieć
Życie tu na dole to tylko dziwna iluzja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz