poniedziałek, 27 lutego 2012

Part Of Me tłumaczenie tekstu

Cząstka mnie nie chce odejść

Każdego dnia przypominam sobie, jak bardzo jej nienawidzę

Obciążony konsekwencjami

Nie mogę żyć bez tego, więc to jest bez sensu

Chcę to wyciąć z mojej duszy

I żyć z otwartą dziurą

Przejąć kontrolę nad własnym życiem

I zmyć cały ten posmak spalenizny

Robię problemy, to po pierwsze

Zwieszam nisko głowy, bo to jest cząstka mnie

Ciężko jest zobaczyć serca obok mnie

Słyszałeś o moich rutynowych bliznach

Nowe cięcia przykrywają stare

A teraz mam już tego dość

Nie mogę znieść myśli, które jak papier ścierny działają na

Moje zdrowie psychiczne

Raczej nie jestem tym mężczyzną, który wpatruje się na mnie z lustra


Chętnie się odetnę na wolność

Zatrzymaj to, co mnie zabija (x4)


Ref.: Czuję to codziennie

Czuję, że robię tak jak powinienem

Czuję, że to rośnie wewnątrz/rośnie wewnątrz

Pochłaniając mnie


To nie może być straszne, jeżeli nigdy tego nie czułeś

Raz, to zostało podzielone z tobą, czułeś się jak dotknięty przez coś

Anielskiego

I wtedy pula spokoju się kończy

Przestań być zwierzęciem, jakim kiedyś byłeś

Usuń zepsute części, wiesz że są niedobre

I poczuj karmę, gdy problem znika

A potem zaczynasz widzieć inną część siebie, którą nie możesz być

I to będzie powodem ostatniej walki, aby uwolnić siebie

Wyjmij to z głębi siebie

Teraz wiesz, że możesz wybrać, której części nie chcesz mieć w swym sercu

Gdzie twoje wnętrze jest potłuczone

Możesz żyć, jeśli tylko chcesz

Połóż kres temu, co cię zabija


Chętnie się odetnę na wolność

Zatrzymaj to, co mnie zabija (x4)


Ref.: Czuję to codziennie

Czuję, że robię tak jak powinienem

Czuję, że to rośnie wewnątrz/rośnie wewnątrz

Pochłaniając mnie


Ta część mnie nie chce odejść...

Część, która nie chce odejść...


Czuję to codziennie

Czuję, że robię tak jak powinienem

Czuję, że to rośnie wewnątrz/rośnie wewnątrz

Pochłaniając mnie (x3)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz