piątek, 17 lutego 2012

Iron Maiden Judas Be My Guide tłumaczenie

Judaszu bądź mym przewodnikiem


Światła pogasły - Żyjemy w świecie ciemności

Bezsprzecznie - Wszystko jest na sprzedarz

Śpimy - Cały świat płonie

Modlimy się - Do boga, aby ubić lepszy interes


Nic nie jest święte

Kiedyś czy teraz

Wszystko zmarnowane

Czy to już wszystko?

Czy mogę już iść?


Walcz na wojnach - Giń w blasku chwały

Wróć do domu - Mięso w plastikowej torebce

Upadnij - Lepiej pomódl się do swego Boga o litość

A więc klęknij - I pomóż aby cięcie ostrza było czyste


Nic nie jest święte

Kiedyś czy teraz

Wszystko zmarnowane

Czy to już wszystko?

Czy mogę już iść?


Judasz mój przewodnik

Szepty w nocy

Judasz mój przewodnik

Judasz mój przewodnik

Szepty w nocy

Judasz mój przewodnik


Żyję w czerni

Nie mam światła, które by mnie prowadziło

Szepcę w twoich snach


Judasz mój przewodnik

Szepty w nocy

Judasz mój przewodnik

Judasz mój przewodnik

Szepty w nocy

Judasz mój przewodnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz