niedziela, 19 lutego 2012

Roy Orbison Pretty woman tłumaczenie

Piękna kobieta,

przeszła w dół ulicą

Piękna kobieta,

rodzaj (kobiety) który chcę spotkać

Piękna kobieto,

nie wierzę Ci, że nie jesteś prawdziwa

Nie każdy może wyglądać tak dobrze jak ty.


Litości!


Piękna kobieto

Nie powtórzysz?

Piękna kobieto,

nie mogę pomóc, ale widzę,

Piękna kobieto,

że wyglądasz tak uroczo jak to tylko możliwe.

Jesteś samotna tak jak ja?


Grrrr!


Piękna kobieto,

przystań na chwilę.

Piękna kobieto,

porozmawiaj chwilę!

Piękna kobieto,

daj mi twój uśmiech.


Piękna kobieta,

yeah, yeah, yeah

Piękna kobieto,

spójrz w moją stronę

Piękna kobieto,

powiedz, że zostaniesz ze mną


Ponieważ nie potrzebuję

Będę cię traktował prawidłowo

Chodź ze mną kochanie,

bądź moja tej nocy.


Piękna kobieto,

nie odchodź

Piękna kobieto,

nie sprawiaj żebym płakał

Piękna kobieto,

nie odchodź daleko


Hey, O.K.


Jeżeli tak musi być, O.K.


Myślę, że pójdę do domu. Jest późno.

To samo będzie jutro , ale czekaj!


Co ja widzę?

Czy ona idzie z powrotem do mnie?

Yeah, ona idzie z powrotem do mnie.

Oh, oh, piękna kobieto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz