sobota, 18 lutego 2012

Gonić Ciebie Dżem

Ciągle jestem między jawą a snem

nie wiem kiedy kończy, zaczyna się dzień

Nie wystarczy papieros ani wódki łyk

abym mógł uwolnić głowę od myśli


Okryty nocą miasta cichy grób

Odnaleźć Ciebie - to będzie cud

Niebo wali się na głowę, ziemia lekko drży

znowu będę krążył wokół twoich drzwi

Czy jestem tylko po to, żeby gonić Cię?


Biegnę, biegnę, gonię Twój cień,

jestem po to, by za Tobą biec

Biegnę, biegnę, biegnę, gonię Twój cień,

jestem po to, by za Tobą biec


Dokąd jadę nie wiem, nie wiem sam

deszcz jak muzyka o szyby auta cicho gra

światła dzielą mnie od nocy,

deszcz od ramion Twych

Znowu będę krążył wokół twoich drzwi

Czy jestem tylko po to, żeby gonić cię?


Biegnę, biegnę, gonię Twój cień

jestem po to, by za Tobą biec

Biegnę, biegnę, gonię Twój cień,

czy jestem po to, by za Tobą biec


Biegnę - gonię Twój cień

jestem po to, by za Tobą biec

Biegnę - gonię Twój cień

jestem po to, by za Tobą biec

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz