wtorek, 21 lutego 2012

Get em ready tłumaczenie tekstu

Przygotuj ich na to x3
dzisiaj jest ten dzień
przygotuj ich na to x3
nie ma odwrotu, mam marzenie
przygotuj ich na to x3
wszystko co wymarzysz sobie
przygotuj ich na to x3
no dalej!

mam głowę w sercu i serce w głowie i coś do powiedzenia tobie
bo mam coś co ci pomoże
mam uczucia, żeby być, i powody, żeby wierzyć
możemy się wzbić wyżej i wyżej i wyżej...

będziemy ogniem
zobacz, ja przedzierałam się prze burzę, było głośno i [ta burza] krzyczała i wrzeszczała
ale wszystko, co potrzebuję to koszulka na plecach i buty na stopach
bo po burzy jestem gotowa, gotowa wziąć to na siebie
obiecany dzień już nadchodzi, wzywają mnie, ta piosenka
mam dla ciebie marzenie, coś musi ci należnie wynagrodzić tą żałobę
znam drogę skarbie, burza idzie ale sprawdź samochód

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz