sobota, 18 lutego 2012

U Don't Know My Name tłumaczenie piosenki

Kochanie, od dnia gdy cię ujrzałam,

Bardzo, bardzo chciałam zwrócić twoją uwagę.

Masz to coś w sobie, muszę naprawdę cię lubić,

Bo nie wielu facetów jest mnie wartych, oh, nie.

Ooh, kochanie robi się coraz dziwniej,

Bo bierzesz kontrolę nad moim umysłem.


I czuję się trochę ooh...

Ale ty nie znasz mojego imienia.


Przyrzekam, czuję się jak ooh...

Ale ty nie znasz mojego imienia.

Chodzimy w kółko i w kółko,

Czy kiedykolwiek się dowiesz?


Oh, kochanie widzę nas na naszej pierwszej randce,

Robisz wszystko co sprawia, że się uśmiecham.

I kiedy mieliśmy nasz pierwszy pocałunek, a to było w czwartek.

I ooh, to postawiło moją duszę w ogniu ohh.

Ooh, kochanie, po raz pierwszy nie mogę się doczekać,

Moja wyobraźnia szaleje.


Czuję się trochę ooh...

Ale ty nie znasz mojego imienia.

I przyrzekam kochanie.


[mówi]

Mówię,

On nawet nie wie co mi robi,

Sprawia, że szaleję cała w środku.

Czuję się jak ooh, ooh...ooh...

[śpiewa]

Nie robić nic, Co kiedykolwiek zrobiłam,

Dla niczyjej uwagi.

Zauważ co jest przed tobą,

Bo wspomniałam, że to runda w której tracisz dobrą rzecz,

I już nigdy się nie dowiesz, jak dobre to uczucie.

By doświadczyć wszystkich moich uczuć,

I już nigdy nie będziesz miał szansy doznać,

Mojej miłości bo, moją miłość


Czuć jak ooh...

Ale ty nie znasz mojego imienia,

Chodzimy w kółko i w kółko.

Czy kiedykolwiek się dowiesz?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz