piątek, 17 lutego 2012

Say What You Say tłumaczenie piosenki

("Mów Co Masz Do Powiedzenia")


[Dr. Dre]

A więc, wypadłem z gry, tak ?


[Eminem]

Yo Dre, jedziemy ?


[Dr. Dre]

Cokolwiek


[Eminem]

Jestem z tobą brachu


[Dr. Dre]

Ok, zajmijmy się tym drobiazgiem


[Eminem]

Urodziłem się, by mieszać i powodować burze

wzbijać kurz i przeklinać póki nie nauczę się pluć

Dorosłem zbyt szybko, przeżyłem zbyt dużo gówna

Jestem zepsuty i wykorzystuję to jak syrop, suko

gęsty, chory i pokręcony pan Buttersworth

Dre powiedział mi, żeby czerpać z tego na to, co tego warte

dopóki krowa się nie pochyli, nie potknie i nie upadnie na ziemię

A jeśli schrzanię wers, mam nie przestawać

Pierwsze rozdanie, robię błędy, po prostu idę dalej

żadnego wydźwięku, nie osiągnąłem żadnego wydźwięku, słabe gówno

Podróba, miałem wpadkę

Gdyby nie on (Dre) ? Nic bym nie zdziałał


[Dr. Dre]

Zabierz się ze mną na małą wycieczke po alei Wspomnień

Jestem tu dłuzej niż ktokolwiek inny w tej grze

i nie musze kłamać co do mojego wieku


[Eminem]

Ale co z Jermaine ?


[Dr. Dre]

Pierdol Jermaine, nie powinien używać imienia mojego i Timbalanda

I nie myśl sobie, że nie czytam twoich małych wywiadów i nie słyszę tego co mówisz

Jestem olbrzymem, nie ruszę się niesprowokowany

Kiedy cię zobaczę zdepczę cię i nawet nie zauważę

Ty karle, Mini-Ja, z całą kupą małych Mini Ty

biegających wokół basenów na twoim podwórku

Ponad 80 milionów sprzedanych płyt

I nie musze tego robić z dziesięcio I jedenastolatkami


Refren:

Ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

Mów co masz do powiedzenia, tak jak to zwykle mówisz

Pamiętaj tylko jak to mówiłeś kiedy to pisałeś

Z kim sobie pogrywasz, co ?


Ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

Mów co masz do powiedzenia, tak jak to zwykle mówisz

Pamiętaj tylko jak to mówiłeś kiedy to pisałeś

Z kim sobie pogrywasz, co ?


[Eminem]

Drugi wers, robi się jeszcze gorzej

Już się nie poprawi

Amatorzy piją szczyny weteranów

z pucharu Dixie, jeśli mnie kiedyś pomylisz

z Canibusem, albo pomylisz Dre z Dupri,

nieważne w jakim będziesz klubie, obijemy ci jaja

i upewnimy się, że już nigdy więcej nie będziesz rapował

Dre na to nie pozwoli tak długo jak ja tu jestem, zagraj w adwokata diabła


[Dr. Dre]

Gdyby było coś magicznego czego mogłby użyć

by ocalić nasz przemysł, kiedy mnie już nie będzie

zakopać go gdzieć by tradycja przetrwała

Użyłbym tego


[Eminem]

Gdybym mógł wykorzystywać tę moc tylko dla czynienia dobra

Nie użyłbym jej, nawet gdybym mógł


[Dr. Dre]

Pochodzę z lasu, jestem szerszeniem

żądlę tylko wtedy, gdy się mnie zaczepia


[Eminem]

A ja uderzam tylko od tyłu albo walę bez ostrzeżenia

I walę tak, by urwać komuś pierdoloną głowę

Bo wiem, że kiedy ten ktoś wstanie, nie będę miał już drugiej szansy

walnąc go jeszcze raz, jestem punk-rockowcem, żadnym tam śmieciem

Nie olewaj tego, biały Pac, tyle odwagi

Gdy byłem mały wiedziałem, że coś schrzanię

sprzedam wszystko, lub dorosnę by zostać marynarzem

że zwariuję i zostanę mordercą


[Dr. Dre]

Ja jestem człowiekiem sukcesu

Jeden wdech doskonałej trawy

Jestem niepowstrzymany, ja żyję, znów jestem na szczycie

Nie ma przeszkód, których bym nie pokonał

Tak więc chodźcie z nami (Chodźcie)


Refren:

Ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

Mów co masz do powiedzenia, tak jak to zwykle mówisz

Pamiętaj tylko jak to mówiłeś kiedy to pisałeś

Z kim sobie pogrywasz, co ?


Ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

Mów co masz do powiedzenia, tak jak to zwykle mówisz

Pamiętaj tylko jak to mówiłeś kiedy to pisałeś

Z kim sobie pogrywasz, co ?


[Dr. Dre]


Teraz wszyscy, którzy znają Dre

wiedzą, że lubię szybkie samochody, koniak z owocami i balangi przez cały dzień

Ale prowadzę swój interes, bo to jest praca przed zabawą

Nie szukaj kłopotów, serwuję ci same smakołyki

przyrządzone jak sobie życzysz, możesz je mieć jak chcesz

Spierdolisz mi noc, ja spierdolę ci dzień

Kulka z twoim imieniem leci w twoją stronę

To się tyczy każdego kto przekroczy te drzwi,

bo to moje poletko, a ty tu wtargnąłeś

Żyj i żałuj, umrzesz próbując tu wejść

Kręć się w pobliżu, a unicestwię cię

dostaniesz wytrzeszczu


[Eminem]

Ha, jak moja stara pani

ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

A czasami to, o co ci chodzi to dwie różne rzeczy

to zależy od twojego nastroju, jeśli jest rozbujany, myślisz o wielu rzeczach

Trochę trawki Dre, i mogę zrobić wszystko

Złap kontakt, znikam i znów wracam



[Dr. Dre]

Pociągam za sznurki

Niczego nie muszę udowadniać

Złap sobie kontakt na głowie

Pojechałeś na zachód, gadasz bzdury o Dre ?

Lepiej skombinuj sobie kamizelkę, potem zainwestuj,

żeby ochronić swoją głowę i kark


[Eminem]

Tam i z powrotem cały dzień jak Red i Meth

Żartuję kiedy mówię, że jestem najlepszy

ale żartem mówi się wiele prawdy

A jeżeli kiedyś dożyję dnia gdy stanę się legendą

umrę nagłą śmiercią, 5 mikrofonów w The Source

Nie będę wstrzymywał oddychu

ale się uduszę z szacunku

zanim wezmę oddech by spieniężyć pierdolony czek


Refren:

Ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

Mów co masz do powiedzenia, tak jak to zwykle mówisz

Pamiętaj tylko jak to mówiłeś kiedy to pisałeś

Z kim sobie pogrywasz, co ?


Ponieważ to co mówisz to tylko gadanie

Mów co masz do powiedzenia, tak jak to zwykle mówisz

Pamiętaj tylko jak to mówiłeś kiedy to pisałeś

Z kim sobie pogrywasz, co ?


[Dr. Dre]

Uważaj co kurwa mówisz


[Timbaland]

Yo, tu Timbaland, powiedz mu, że powiedziałem "obciągnij mi kutasa"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz