środa, 29 lutego 2012

Nirvana Yes, she is my skinhead tłumaczenie

Powidzialem ze chce sie poznać ah

Powiedzialem ze chce cie pieprzyc w srodku

Powiedzialem ze chce cie pieprzyc ah

Powiedzialem ze chce cie poznac ah

Powiedzialem ze chce cie pieprzyc w srodku

Powiedzialem ze chce cie pieprzyc ah

Powidzialem ze chce sie poznać



Tak ona jest moją skin dziewczyną

Tak ona jest moim skinem

Tak ona jest moją skin dziewczyną

tak ona jest moim malym zwierzaczkiem



pieprze cały plan żeby cię pobic

zatrzymaj wszystkie kochane twarze

matematycznie jestem koncem i podejme wyzwanie

przestan się dąsać i powinieneś śledzić to


Tak ona jest moja skin dziewczyna

tak ona jest moim skinem

tak ona jest moja skin dziewczyna

sprawdz to ta dziewczyna jest swiatem!

yeah!

Ah!

Aaahhh!!


powiem ci jak teraz dobrze wyglądać

wszystko moze byc niemozliwe

jezeli lajdak bedzie mial twaz boga

w niedziele


i czuje motywacje

mam misje - zabic siebie


tak ona jest moja skin dziewczyna

tak on ajest moim skinem

tak ona jest moja skin dziewczyna

sprawdz dziewczyne, to ona jest (moim) swiatem

tak ona jest moja skin dziewczyna

ma zamiar wprawic mnie w zaklopotanie

tak ona jest moja skin dziewczyna

tak ona jest moim małym zwierzaczkiem


bądz gotowy na miłość

ale poznałem swoja miłość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz