sobota, 18 lutego 2012

Oh Star tłumaczenie tekstu piosenki

Och, Gwiazdo, upadnij przy mnie.

Pozwól mi wypowiedzieć życzenie do Ciebie.

Zwolnij, daj mi pomyśleć.

Pomyśleć o czym marzę.


Zaczekaj, nie odchodź.

Jeszcze nie teraz.

Ponieważ myślę...

Miałam to.

Ale zapomniałam.


I nie pozwolę Ci upaść w oddali

Ode mnie.

Nigdy nie zgaśniesz.

I nie pozwolę Ci upaść w oddali

Ode mnie.

Nigdy nie zgaśniesz daleko.


Pozwolę teraz pochłonąć się marzeniom

I powiedzieć sobie co myśleć.

Ale zwolnij,

Zwolnij.

O czym marzę?


Zaczekaj, nie odchodź.

Jeszcze nie teraz.

Ponieważ myślę...

Miałam to.

Ale zapomniałam.


I nie pozwolę Ci upaść w oddali

Ode mnie.

Nigdy nie zgaśniesz daleko.

Nie pozwolę Ci upaść w oddali.

Nigdy nie zgaśniesz daleko.


I nie pozwolę Ci upaść w oddali.

Nigdy nie zgaśniesz daleko.

I nie pozwolę Ci upaść w oddali ode mnie,

Nigdy nie zgaśniesz...


Och, Gwiazdo, upadnij przy mnie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz