poniedziałek, 27 lutego 2012

Elevation tłumaczenie piosenki

Wzniesienie!

Woohoo *7


Wysoko, wyżej niż słońce

Zastrzeliłaś mnie z pistoletu

Potrzebuję wznieść się tu

Na kąciki Twoich ust

Nad orbitę Twoich bioder

Zaćmienie, Ty wzniosłaś moją duszę


Nie miałem żadnej samokontroli

Żyłem jak kret

Teraz spadam w dół, wykopany

Ja i tylko ja na niebie

Sprawiasz, że mogę latać

Tak wysoko, wzniesienie


Woohoo *3

Wzniesienie!


Gwiazda zabłysła jak cygaro

Przywiązana do gitary

Może mogłabyś dokształcić mój umysł

Wytłumaczyć wszystkie te władze

Nie mogę śpiewać, ale mam duszę

Celem jest wzniesienie


Kret, żyjący w dziurze

Podkopuję moją duszę

Spadam w dół, wykopany

Ja i tylko ja na niebie

Sprawiasz, że mogę latać

Tak wysoko, wzniesienie


Woohoo *7

Wzniesienie!


To miłość uniosła mnie nad to wszystko

Nie powiesz mi niczego prawdziwego?

Wierzę w Ciebie


Kret, podkopujący dziurę

Podkopuje mi moją duszę

Spadam w dół, wykopany

Ja i tylko ja na niebie

Sprawiasz, że mogę latać

Tak wysoko, wzniesienie


Wzniesienie


Wzniesienie


Wzniesienie


Wzniesienie


Wzniesienie


Wzniesienie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz