sobota, 25 lutego 2012

I've Got You Under My Skin tłumaczenie tekstu piosenki

Jestes czescia mnie (mam cie pod skora)

Mam cie gleboko w moim sercu


Gleboko w moim sercu

Jestes naprawde czescia mnie

Jestes czescia mnie


Probowalam nie poddac sie

Powiedzialam sobie ten romans,

To nie moze sie udac


Ale, dlaczego powinnam sie opierac

Gdy, kochanie, dobrze wiem

Ze jestes czescia mnie


Poswiecilabym wszystko,

Co mogloby sprawic ze trzymalabym cie blisko

Pomimo ostrzegawczego glosu,

Ktory przychodzi noca

I powtarza do mojego ucha


Czy nie wiesz niebiesko-oka,

Ze nie możesz wygrac?

Uzyj swojego rozumu,

Uswiadom sobie rzeczywistosc


Ale za kazdym razem gdy to robie,

Jedna mysl o tobie

Zatrzymuje mnie zanim zaczne


Bo jestes czescia mnie


Poswiecilabym wszystko, co mogloby

Sprawic, ze mialabym cie blisko

Pomimo ostrzegawczego glosu, który przychodzi noca

I powtarza do mojego ucha


Czy nie wiesz glupia,

Ze nie możesz wygrac?

Uzyj swojego rozumu,

Uswiadom sobie rzeczywistosc.


Ale za kazdym razem gdy to robie,

Jedna mysl o tobie

Zatrzymuje mnie, zanim zaczne


Bo jestes czescia mnie,

I kocham cie (kiedy jestes) pod moją skora

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz