wtorek, 28 lutego 2012

Nie jestem najlepsza... Kasia Kowalska

Założę się, nie czujesz nic. Przeżywasz to rozstanie jak marny film. Tak będzie lżej, przekonasz mnie: Nie jestem najlepsza i wiem nie sprostam rzeczom które chcesz, jak być najlepszą powiedz zanim stracę cię.


Kolejny dzień, nie przyniósł nic prócz szału moich zwątpień czy watro żyć. Pomogłeś mi uwierzyć że: Nie jestem najlepsza i wiem nie sprostam rzeczom które chcesz jak być najlepszą powiedz zanim stracę cię.


Pewnie błądzę, kiedy sądzę, żę mój dotyk wzrusza cię. Ty masz świat swój, w nim chcesz zostać, a ja w próżni wiszę gdzieś.


Co miało trwać, straciło sens. Dziś koniec przyszedł do nas już o tym wiesz. Pomogłeś mi zrozumieć że: Nie jestem najlepsza i wiem nie sprostam rzeczom które chcesz jak być najlepszą powiedz żebyś kochał mnie.


Pewnie błądzę kiedy sądzę że mój dotyk wzrusza cię ty masz świat swój w nim chcesz zostać a ja w próżni ciągle tkwię. Pewnie błądzę kiedy sądzę że mój dotyk wzrusza cię. Ty masz świat swój w nim chcesz zostać a ja w próżni wiszę gdzieś.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz