piątek, 24 lutego 2012

Falling Down tłumaczenie tekstu

tłumaczenie tytułu:


Spadam w dół


tłumaczenie tekstu utworu:


Jeżeli strach wpływa na nasze decyzje

O Wspólnej podrózy

To nie wybiorę się na przejażdżkę

Bo wciąz pragnę

Spróbować i dotknąć słońca

Moje palce płona

Zanim bedziesz stary, jesteś młody

Tak, wciąż się uczę


Spadam w dół

Spróbój i zatrzymaj mnie

Tak wspaniale uderzyc w ziemię

Możesz mnie obserwować jak spadam na twarz

To ten ludzki wyścig w górę

Ja spadam w dół


Stoję na ulicy

Ziemia się rusza

Czuję to pod stopami

I ciągle udowadniam,

Że mogę stanąć na ziemi

Moje stopy są tam a ja nawet nie umyłam włosów

Być zgubionym zanim się odnajdziesz

Nie oznacza że jesteś przegrany


Spadam w dół

Spróbój i zatrzymaj mnie

Tak wspaniale uderzyc w ziemię

Możesz mnie obserwować jak spadam na twarz

To ten ludzki wyścig w górę

Ja spadam w dół


Kiedyś będe mieszkać w domu

itd. itd. itd.

Nie wiesz że to nie na teraz

Teraz ja spadam

W dół w dół w dół

W dół w dół w dół

W dół w dół w dół

Tak tak tak

Spadam w dół...

Spadam w dół

Spadam w dół

Spadam....


Spadam w dół

Spróbój i zatrzymaj mnie

Tak wspaniale uderzyc w ziemię

Możesz mnie obserwować jak spadam na twarz

To ten ludzki wyścig w górę

Ja spadam w dół

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz