wtorek, 14 lutego 2012

AFI The Leaving Song tłumaczenie

Odchodzę słysząc jak oni mówią

„zatrute serce nigdy się nie zmieni, odejdz, znowu"

odwróć się ze wstydem

poczuj chłód na mojej twarzy, chłodzący z wnętrza

Trudno zauważyć blask z nieba

Kiedy gapisz się na rysę

Trudno zauważyć to co przemija kiedy masz oczy zamknięte


Ty... odchodzisz słysząc jak oni mówią

„zatrute serce nigdy się nie zmieni, odejdz, znowu"


Wszystkie rysy będą prowadzić prosto do mnie

I wszystkie rysy będą czołgać się do mnie

Wszystkie rysy, one prowadzą prosto do mnie

I wszystkie rysy będą czołgać się prosto do mnie

a ja spadam na bok


kiedy ja... odchodzę słysząc jak oni mówią

„Zatrute serce nigdy się nie zmieni"

Odchodzę znowu

Odwróć się ze wstydem

Poczuj chłód na mojej twarzy, chłodzący z wnętrza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz