niedziela, 12 lutego 2012

Rape Me (Solo Acoustic 1992) tłumaczenie tekstu piosenki

Próba, próba, próba..........

Gwałć mnie
znów mnie gwałć
Ojcze, po prostu

weź mnie
niech ktoś znów
mnie zgwałci

Od kiedy moje zakłopotania odeszły
wolne, nie jestem kimś samotnym
zobacz, tęsknisz za mną jak ja za tobą
On był paskudnym gościem
Kochanie

Gwałć mnie
ponownie mnie gwałć
Niech ktoś mnie zhańbi
zmierz się ze mną a potem...

Oboje
ruszali biodrami leżąc na ziemi
zawdzięczamy im wynagrodzenie
On się boi
nie jestem obdarzony choroba
przez samego siebie

Ta reguła,
zmierza do źródła, do wewnątrz
ma jakieś intencje co do mnie
znów mnie gwałć, ojciec wie...

Jestem moją elitarną anty siłą
On był paskudnym gościem
Upada. nigdy nie powiedziałem
Głupcze, należysz do niego

Och...

Spraw
Spraw żebym zrobił to ponownie
Chroń mnie
Chroń mnie nowy przyjacielu

Wkrótce znajdę moją własną deskę ratunku
nie będę już więcej kłamcą
Ratuj, nie będę więcej kłamcą
nie jestem konkretnym rodzajem heroiny
Powiesz, że nie jestem nowoczesnym człowiekiem idealnym jak chór
nie jestem szwedzkim stołem

Znienawidź mnie
Znów mnie nienawidzisz
Znów mnie nienawidzisz...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz