wtorek, 7 lutego 2012

You Are Not Alone tłumaczenie piosenki

Minął jeszcze jeden dzień

Ciągle jeszcze jestem zupełnie sam

Jak to możliwe

Że ciebie tu przy mnie nie ma

Nigdy nie powiedziałaś: "Żegnaj!"

Powiedz dlaczego

Musiałaś odejść

I zostawić mnie zupełnie samego

Dzień w dzień siedzę tutaj i zadaję sobie pytanie

Jak to się stało, że nie ma miłości

Ale coś szepcze mi do ucha i mówi


Nie jesteś sama

Jestem tu przy tobie

Mimo, że jestem daleko

Zostanę przy tobie

Nie jesteś sama

Ponieważ jestem tuż przy tobie

Mimo, że jesteśmy oddaleni od siebie

Jesteś w moim sercu

Nie jesteś sama

Zawsze sam, dlaczego, och?


Dopiero od kilku nocy

Mam wrażenie, że słyszę cię płaczącą

Prosisz mnie, bym wrócił

I wziął cię w ramiona

Słyszę twoją modlitwę

Będę dźwigał twoje problemy

Ale najpierw potrzebuję twojej dłoni

Potem wieczność może się rozpoczynać


Dzień w dzień siedzę tutaj i zadaję sobie pytanie

Jak to się stało, że miłość odleciała

Ale coś szepcze mi do ucha i mówi



Nie jesteś sama

Jestem tu przy tobie

Mimo, że jestem daleko

Zostanę przy tobie

Ponieważ Nie jesteś sama

Ponieważ jestem tuż przy tobie

Mimo, że jesteśmy oddaleni od siebie

Jesteś w moim sercu

I nie jesteś sama


Wypowiedz trzy słowa, a przybiegnę do ciebie

Dziewczyno, ty wiesz, przybędę

Będę przy tobie / x2


Nie jesteś sama

Jestem tu przy tobie

Mimo, że jestem daleko

Zostanę przy tobie

Nie jesteś sama

Ponieważ jestem tuż przy tobie

Mimo, że jesteśmy oddaleni od siebie

Jesteś w moim sercu

Nie jesteś sama

Jestem tu przy tobie

Mimo, że jesteś daleko

Zostanę przy tobie

Ponieważ nie jesteś sama

Jestem tu przy tobie

Mimo, że jesteśmy oddaleni od siebie

Jesteś zawsze w moim sercu

/// Ponieważ nie jesteś sama

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz