środa, 1 lutego 2012

Radiohead - 15 Step tłumaczenie

Jak mam wrócić tam gdzie wystartowałem

Jak mam wrócić tam gdzie poszedłem źle

Chcesz oderwać moje oczy od piłki ponownie

Naprawdę musisz się mnie pozbyć i przeciąć sznur


Jak mam wrócić tam gdzie wystartowałem

Jak mam wrócić tam gdzie poszedłem źle

Chcesz oderwać moje oczy od piłki ponownie

Naprawdę jako pierwszy musisz się mnie pozbyć i przeciąć sznur


Przyzwyczaiłeś się być w porządku

Co się dzieje?

Czy kot zabrał ci mowę?

Czy twój sznur nie jest dokończony?

Jeden za drugim

Jeden za drugim

Przyjdą po nas wszystkich

To jest delikatne jak twoja poduszka


Przyzwyczaiłeś się być w porządku

Co się dzieje?

I tak dalej i tak dalej

Fakty dla czegokolwiek

Piętnaście kroków

Potem zwykła łza


Jak mam wrócić tam gdzie wystartowałem

Jak mam wrócić tam gdzie poszedłem źle

Chcesz oderwać moje oczy od piłki ponownie

Naprawdę musisz się mnie pozbyć i przeciąć sznur

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz