piątek, 3 lutego 2012

Mon Amour tłumaczenie tekstu piosenki

1.
Myślę, że żyjesz w zaprzeczeniu.
Czy nie widzisz, że ona jest trochę dzika?
I każdej nocy się modlę, bo jej nie rzucasz.
A ja cały czas chcę być matką twojego dziecka.

Oni mówią "Miłość rodzi się w Paryżu",
Więc ona zaplanowała małą wycieczkę do Francji.
Kiedy ona niecierpliwie czeka,
Mam nadzieję, że masz okropne wakacje.

I myślałeś o mnie, kiedy odjeżdżałeś.
Oby francuskie pchły zjadły was żywcem.
I wasz pokój śmierdzi.
I toaleta nie spłukuje.
I mieszkańcy są wredni.
I obsługa działa zbyt długo.

Ponieważ jestem krucha, a ty złamałeś moje serce na pół.
Ale tylko się uśmiechasz,
Jakby nic się nie stało.

Refren:
Ale kiedy wyciągniesz wnioski,
Wrócisz jak marnotrawny syn.
Przeczytaj wielki znak na lotnisku:
"Pozdrowienia z piekła", mój miły.

Ale kiedy wyciągniesz wnioski,
Wrócisz jak marnotrawny syn.
Przeczytaj wielki znak na lotnisku:
"Pozdrowienia z piekła", mój miły.

2.
Gdzie nabyłeś umiejętność,
Aby składać mi fałszywe obietnice?
Jesteś dokładnie jak polityk.
Potrzebujesz pozwolenia wszystkich,
Aby sprawdzić, czy robisz dobrze.
I mam nadzieję, że oboje zamarzliście pod wieżą Eiffela.
Więc skończyliście na dorzucaniu do ręczników.

Obyś za mną tęsknił,
I pewnego dnia zobaczysz,
Że ja tobie wierzyłam,
Ale ty się odemnie odwróciłeś.

Ponieważ jestem krucha, a ty złamałeś moje serce na pół.
Ale tylko się uśmiechasz,
Jakby nic się nie stało.

Refren:
Ale kiedy wyciągniesz wnioski,
Wrócisz jak marnotrawny syn.
Przeczytaj wielki znak na lotnisku:
"Pozdrowienia z piekła", mój miły.

Ale kiedy wyciągniesz wnioski,
Wrócisz jak marnotrawny syn.
Przeczytaj wielki znak na lotnisku:
"Pozdrowienia z piekła", mój miły.

(To twoje przeznaczenie)

Ale kiedy wyciągniesz wnioski,
Wrócisz jak marnotrawny syn.
Przeczytaj wielki znak na lotnisku:
"Pozdrowienia z piekła", mój miły.

Ale kiedy wyciągniesz wnioski,
Wrócisz jak marnotrawny syn.
Przeczytaj wielki znak na lotnisku:
"Pozdrowienia z piekła", mój miły.

Mój miły, mój miły...

Pasażerowie przeznaczeni,
Pasażerowie przeznaczeni,
Pasażerowie przeznaczeni do piekła,
Proszę przygotować się przy bramkach.
Jesteśmy gotowi do wejścia na pokład.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz