sobota, 4 lutego 2012

Miley Cyrus - I'm So Not Over You tłumaczenie

Ja tylko grałam kiedy mówiłam, że cię lubię
Za każdym razem, kiedy ci wierzyłam
Jestem chora od tych gier
Ciągle próbuję, a ty ciągle kłamiesz
Jakby ktoś zniszczył twoje zaufanie próbując ci pomóc
Nigdy nie przestanę cię kochać
To jest tak nieskończone
Woah yeah...
Czy to złe, że ciągle noszę pierścionek od ciebie?
Nawet myśląc, że to tanie, mój palec jest teraz zielony
Możesz spróbować powiedzieć
Że właściwie nic nie znaczyłam
Możesz ciągle myśleć, że ciągle siedzę przy tobie
Ale ja nie grałam gdy mówiłam, że cię lubię
Za każdym razem, kiedy ci wierzyłam
Chora od tych gier
Ciągle próbuję, a ty ciągle kłamiesz
Jakby ktoś zniszczył twoje zaufanie próbując ci pomóc
Nigdy nie przestanę cię kochać
Sprawiasz, że się uśmiecham
Chwyć moją rękę i nie odchodź
Chcę, żebyś wiedział, że kochałam cię cały czas
Nie płacz już jak wcześniej
To jest na tobie
Ponieważ skoro nie umiem przestać siedzieć przy tobie bez żalu
Powiedziałam, powiedziałam, że będę
Żeby cię zatrzymać
Za każdym razem, kiedy ci uwierzyłam
Mogłeś kłamać. Ale nie przestanę próbować
Po prostu ktoś złamał twoje zaufanie próbując ci pomóc
Nigdy nie przestanę cię kochać
Powiedz to teraz, albo nigdy, raczej to będzie na zawsze
Yeah, zostawimy to za sobą
Mam całą resztę mojego życia
Zróbmy to dobrze
Obiecuję, że będę prawdziwa
I będę na ciebie czekać
Yeah...
Ponieważ nigdy się z ciebie nie wyleczę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz