piątek, 30 marca 2012

Warm Tape tłumaczenie piosenki

Drżyj dla mnie dziewczyno

Daj mi to kochanie

Podnoszę to dla ciebie,

Rzekę, która przepływa przez ciebie

Płyń po swój uśmiech

W kamieniołomie niebieskich skał

Zrób to dla mnie kochanie

Nie będziesz żałować

Drżyj dla mnie teraz

Daj mi to kochanie



Mile i mile dolnych światów, przez które wędrowałem

Gdy zwiążesz się z miłością, nigdy nie jesteś daleko od domu

Zanieś mnie w duł rzeki

Zanieś mnie w duł rzeki miłości

Oboje jesteśmy stworzeni z anielskiego pyłu

Byłem w pobliżu

Ale nigdy nie dość blisko



Cień mojej wolnej postaci

Kobieta, którą mógłbym stale rozgrzewać

Drżyj dla mnie dziewczyno

Podaj mi swoje dłonie i ramiona

Wycięta z kartek o miłości i chwale

Śpię obok ciebie i jestem w twoim życiu

Cień mojej wolnej postaci

Kobieta, którą mógłbym stale rozgrzewać



*refren*



Chodźmy

Wiem, że mogę to dla nas zrobić

Intuicja to wszystko, co ci do tego potrzebne

Wiem, że mogę to dla nas zrobić

Ty tam byłaś, a ja po prostu miałem szczęście

Wiem, że mogę to dla nas zrobić



Drżyj dla mnie teraz

Daj mi to kochanie

Mógłbym żyć,

Dając ci moją słodką miłość

Płyń po swój uśmiech

W kamieniołomie niebieskich skał

Zrób to dla mnie kochanie

Nie będziesz żałować

Wycięta z kart o

Miłości i chwale

Śpię obok ciebie

I jestem w twoich snach



Związać się z miłością

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz