piątek, 30 marca 2012

AFI The Nephilim tłumaczenie

Kołysząc się poprzez smutek

Łzy radości

Przeklinając światło słoneczne

Arszenik dla dziewcząt i chłopców

Upajając się szaleństwem

Paląc tak skrycie

Zatrzyk uśmiechu

Serum woli zniszczone

Serum woli

Serum woli zniszczone


Pory roku się zmieniają

Zmieniają beze mnie

Pozostaję

W mroku obrastając w skrzydła

Pieśń ducha

Wciąż mnie otacza

W refrenie

W mroku obrastając w skrzydła


Kołysząc się poprzez smutek

Łzy radości

Przeklinając światło słoneczne

Arszenik dla dziewcząt i chłopców

Upajając się szaleństwem

Paląc tak skrycie

Zatrzyk uśmiechu

Serum woli zniszczone

Serum woli

Serum woli zniszczone


Pory roku się zmieniają

Zmieniają beze mnie

Pozostaję

W mroku obrastając w skrzydła

Pieśń ducha

Wciąż mnie otacza

W refrenie

W mroku obrastając w skrzydła


Tak jak anioł

Z dwoma połamanymi skrzydłami

Whoa oh oh

Dosięgam ponownie nieba

Whoa oh

Tak jak diabeł

Przeznaczony dla wyższych celów

Whoa oh oh

Odnajdę swoje miejsce na wysokości


Pory roku się zmieniają

Zmieniają beze mnie

Pozostaję

W mroku obrastając w skrzydła

Pieśń ducha

Wciąż mnie otacza

W refrenie

W mroku obrastając w skrzydła

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz