poniedziałek, 19 marca 2012

Eminem - Our House tłumaczenie

("Nasz Dom")


Oto historia małego chłopca

Dorastającego w domu na przedmieściach

próbującego radzić sobie z codziennym życiem

żyjąc w małym domu

który był zbudowany na środku ulicy


"Cześć Mamo!

Tupac leci z szafy grającej,

więc jak, zastrzelił dwóch gliniarzy,

zgwałcił małą dziewczynkę,

podczas gdy dwóch jego kumpli na to patrzyło"

"Nie-e! Oni próbowali go wrobić,

nie miał byś "Two Pack Shakera"

"Nie! Nie tak wymawia się jego imię mamo!

jesteś ułomna?

Czy ty wogóle nic nie wiesz?"

"Taa!

Wiem, że prawdopodobnie pójdziesz,

i dołączysz do gangu"

"Taa. Właśnie. Wychodzę.

Gdzie jest mój pierdolony walkman?"

"Przestań pyskować!"

"Stul mordę, dziwko"

"Przestań przeklinać!"

Cóż,

Trzasnąłem drzwiami i wyszedłem,

Co teraz?

Pewnie jest ciepło w domu,

Kurwa, zapomniałem o kurtce,

zaponiałem że jest zima

Robię się chudszy,

jestem głodny.

Czy mama robi kolację?

"Mamo!

Wpuść mnie spowrotem!

Zapomniałem o kurtce.

Mamo, no dalej, ja nie żartuję,

Jest zimno!

No dobra, przepraszam.

Potrzebuję moją kurtkę,

Mamo, zobacz,

moja kaseta z Tupakiem,

właśnie ją zniszczyłem,

Mamo błagam cię wpuść mnie do domu,

To "Two Pack Shaker",

właśnie go spytałem"

Trzęsę się (brrr)

Smarkam

Oddycham zbyt zimnym powietrzem,

chrypię

"Przecież nic nie zrobiłem,

Nie powiedziałem że odchodzę

Powiedziałem że idę na front porch by coś z tamtąd wziąć"

(dźwięk cięcia nożyczkami)

"No dobra,

Bierz swoją cholerną kurtkę i wynoś się"

"W końcu!,

Mamo, odcięłaś rękawy!"


Refren:


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.



Raz, dwa, trzy

Moja nauczycielka ma dwie twarze.

Poszła do absolwentów,

Od ostatniego wtorku,

Boli mnie ząb

przez to że wypiłem kool-aid

Więc mama mnie wywaliła z domu, (Wynoś się!)

I jedynymi rzeczami które miałem była walizka,

jedna para butów

skarpetki

i tubką pasty do zębów

Czasami

było spoko

"Ponieważ mogłem wpaść do kumpli

zatrzymać się tam,

powygłupiać, i po prostu ominąć szkołę

Ale innymi razy

lepiej by było gdybym był w domu

Sam, w moim własnym pokoju

mógłbym srać, i nikt by o tym nie wiedział

Mój młodszy brat przyssał się do butelki

'Dopóki nie skończył 6 lat

mogłem poprostu schować to pod łóżkiem

i powiedzieć "Nie wiem gdzie to jest"

Ale gdyby w końcu mama to znalazła,

miałbym szlaban na wszystko

albo wyjebali by mnie z domu,

tysiące tygodni,

i wciąż liczę,

Nawet gdy byłem niepełnoletni

Mama mówiła gliniarzom

że próbowałem uciec z domu

więc powiedziałem jej tak:

"Któregoś dnia dziwko za to zapłacisz"

Proszę, mamo, proszę, mamo, proszę, mamo

Ja chcę zostać, (pozwól mi zostaaać)


Refren:


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.



Mój brat nie ma związku

Mama nie ma męża

Kogo to obchodzi...

Atakując prosto we mnie

jakbym był transparentem

Człowieku powiedz prawdę

że byłem tutaj

tylko po to by załatwiać sprawunki

powiedz jej przyjaciołom

byłem dzieckiem z jej ostatniego małżeństwa

wyślij mnie do małego sklepiku na rogu

z małą notką

"Błagam, oddam syna,

za papierosy które będę mogła palić"

Jednego razu

próbowałem udawać że jestem chory

by zwrócić na siebie uwagę

chuja to dało

mama wysłała mnie do szkoły

z zemsty

Moje życie to najgorsza rzecz jaka mogła mi się kiedykolwiek trafić

Poszedłem na lekcje

I każdy nauczyciel zawsze się ze mnie śmiał

I moja mama stwierdziła że biali raperzy są zawsze wyśmiewani

Żeby tego było mało

usłyszała mnie jak rapowałem u mnie w pokoju

nie umiem rapować

jestem głupi

i nigdy nie miałem średniej

zbyt dobrej

Muszę usiąść na tyłku i błagać ludzi

tak jak ona to robiła

pewnego razu,

zatrułem się hot dogiem

Mama wniosła pozew i zdobyła 2000 dolarów

Od Ballpark

"Cześć mamo, dasz dolara?"

"Nie sądzę. A teraz zajmij się bratem,

idę pograć w bingo"

"Ale mamo, mówiłaś że jesteś spłukana"

"Kto tak powiedział?

Chyba coś masz ze słuchem,

od tego słuchania cholernego rapu"


Refren:


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.


Nasz dom,

Na środku ulicy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz