piątek, 30 marca 2012

Hole To Feed tłumaczenie piosenki

Jesteśmy tutaj

Możemy kochać

Coś mamy wspólnego

Jestem pewien

Że dla mnie jesteś całym światem


Gdy dostajesz

To czego potrzebujesz

Nie ma miejsca na rozumienie

To co dostajesz

To następna luka do zapełnienia


Twe imię było tym, które było wybierane

Twe słowa i dobroć które mnie wyzwoliły

Słowa mogą złamać twe serce

Musisz zadecydować

(Ja) Zostaję przy swojej dumie.


Jesteśmy tutaj

Możemy kochać

Coś mamy wspólnego

Jestem pewien

Że dla mnie jesteś całym światem


Wstyd mrozi nas jak czarna dziura

Otwierasz mi oczy na świat

w który mógłbym uwierzyć


Ten świat zburzył me wnętrze

Musze zdecydować

Zostaję przy swej dumie

Słowa mogą złamać Twoje serce

Musze zdecydować

Zostaję przy swej dumie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz