czwartek, 22 marca 2012

Red Hot Chili Peppers - Yertle The Turtle tłumaczenie

Na dalekiej wyspie

Salamasond

Zolw Yertle

Byl krolem stawu

Malego ladnego stawu

Byl czysty byl schludny

Woda byla ciepla

Bylo duzo jedzenia

Az pewnego dnia

Krol tego wszystkiego

Stwierdzil ze krolestwo

Ktorym rzadzil bylo zbyt male

Jestem wladca wszystkiego co widze

Lecz nie widze wystarczajaco

I tu jest ze mna problem


Z kamieniem jako tron

Jestem zbyt maly

Nie moge patrzec w dol

W dalekie miejsca

Wiec Yertle krol zolwi

Podniosl swa dlon

I Yertle krol zolwi

Podniosl swa dlon

Nakazal wszystkim zolwiom

Wchodzic kazdemu na plecy

Ulozyl je w stos

Dziesieciu zolwi

Jestem zolwiem Yertle

To czym teraz rzadze

Jestem krolem krowy

Jestem krolem mula


Wtem z dolu

Wielkiej kupy zolwi

Przyszedl czkajacy prostak

Maly zolwik zwany Mack

Tuz przy tronie

Ten czkajacy maly zolwik

Spojrzal i rzekl "Blagam

o wybaczenie krolu Yertle

Odczuwam bol w plecach

Mych ramionach i kolanach

Jak dlugo musimy tak stac

Wasza krolewska mosc

"Cisza !" krol

Zolwi warknal

Zlemu czkajacemu prostakowi

Malemu zolwikowi zwanemu Mack

Jestem zolw Yertle Jestem cudowny Jestem wladca wszystkiego co widze


Zolw Yertle, Yertle... Zolw Yertle, Yertle...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz