środa, 28 marca 2012

Metro tłumaczenie tekstu

Jestem sam, siedzę z pęknietą butelką,

moje 4 ściany przełykają mnie przez moją przeszłość

Byłem w pociągu paryskim, wyłoniłem się z londyńskiego deszczu...

Czekałaś tam...

pływałaś w przeprosinach.


Pamiętam poszukiwanie najlepszych słów

miałem nadzieję że zmienisz zdanie

Pamiętam żołnierza stojącego obok mnie

jadąc metrem


Uśmiechałem się gdy brałaś mnie za rękę

Tak oddaleni rozmawialiśmy we Francji

Mijałaś jak płytkie słowa

Ale to nie minęło, jest ciągle rana

Teraz Cię widzę uśmiechniętą gdy odeszłem

Przepraszam


Pamiętam pomarszczony list w moim ręku

"Zawszę będę Cię kochała" wypełniło moje oczy

Pamiętam tę noc gdy spacerowaliśmy wzdłuż Sekwany

jadąc metrem


Pamiętam uczucie ogarniające mnie

Żołnierz odwrócił się i odszedł

Pieprz się za kochanie mnie!

jadąc metrem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz