sobota, 24 marca 2012

Avril Lavigne All The Crazy People Get Ya Ass In Here tłumaczenie

Tytuł: Wszyscy szaleni ludzie dostają w dupę tu


Wszyscy szaleni ludzie

dostają w dupę tu

pozwala towarzyskiej kasie sklepowej

zarzucamy picie piwa non stop


Szalony, Szalony zakochany

wszyscy szaleni ludzie

Szaleni ludzie o tak!


to było cool przy barze

gdy pocałowałeś mnie w mój policzek

ale teraz ja wiem co jest wart prawdziwy facet

nie złośliwy maniak komputerowy


Wszyscy szaleni ludzie

dostają w dupę tu

pozwala towarzyskiej kasie sklepowej

zarzucamy picie piwa non stop


Szalony, Szalony zakochany

wszyscy szaleni ludzie

tam tak nie o tak


myśl, że byłeś inny

ale i zgadują twój da ten sam

Ja pomyślałam, że jesteś specjalny

to okazało się, że jesteś kulejący

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz