wtorek, 20 marca 2012

Linkin Park - Figure.09 tłumaczenie

Nic nigdy nie zatrzymuje tych wszystkich myśli
I bólu z nimi związanego
Czasem się zastanawiam, czemu to się dzieje
Zdaje się, że nie mogę nic zrobić
To mnie zniszczy, kiedy
Pomyślę, jak znów postrzeliłem się w plecy
Bo nieograniczonymi słowami mógłbym powiedzieć/
Że ja wystawiłem na pokaz cały ból, który mi dałaś
Ale nie zdawałem sobie sprawy
Że przez to, że go uwolniłem
Wziąłem to, czego nienawidziłem i uczyniłem częścią mnie

[to nigdy nie odchodzi]

I teraz
Stałaś się częścią mnie
Już zawsze tu będziesz
Stałaś się częścią mnie
Zawsze będziesz moim strachem
Nie mogę oddzielić siebie od
Tego, co zrobiłem
Poddałem część siebie
Pozwoliłem stać się tobą

Słysząc twój głos/wspomnienia
Wracają
Pamiętam, kiedy to zaczęło się dziać
Widziałem Cię w każdej myśli, którą miałem i wtedy
Myśli powoli odnajdują słowa
Związane z nimi
I wiedziałem, że one ulatują
Ja się do nich przywiązałem/ i każdego dnia
Żałowałem mówienia tych rzeczy/bo teraz
Widzę/że
Wziąłem to, czego nienawidziłem i uczyniłem częścią mnie

[to nigdy nie odchodzi]

I teraz
Stałaś się częścią mnie
Już zawsze tu będziesz
Stałaś się częścią mnie
Zawsze będziesz moim strachem
Nie mogę oddzielić siebie od
Tego, co zrobiłem
Poddałem część siebie
Pozwoliłem stać się tobą

Odejdź z dala
Ode mnie
Oddaj mi moją wolność/ musisz tylko
Odejść
Wszystko zwraca się w kierunku wspomnień o
Tobie
Dusiłem to w sobie, ale teraz tobie
To uświadamiam
Opuściłem cię
Odejdź ode mnie

Pozwoliłem stać się tobą
Pozwoliłem zagubić się w tych
Myślach o tobie
Poddałem część mnie
Pozwoliłem stać się tobą

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz