wtorek, 20 marca 2012

The Spider To The Fly tłumaczenie tekstu piosenki

Siedzę, myślę, tonę, piję
Zastanawiam się, co bym zrobił, gdybym przeżył tę noc
Palę, snuje się z kąta w kąt - może po prostu mam nadzieję
Przeszła tędy jakaś dziewczyna
Nie chcę być sam, ale moją dziewczynę kocham w domu
Pamiętam, co powiedziała
Powiedziała: "Kochany, nie kłam
Bądź mi wierny
Nie kłam
Jak skończysz, powinieneś iść do łóżka
Nie witaj się jak pająk z muchą
Podskoczysz - i jesteś martwy"

Siedzę, mam dość, wyczerpany idę
Do baru do miejsca, w którym
Siedzę, piję, powierzchownie myślę
O spłukanej blondynce po lewej
I witam się z nią jak pająk z muchą
Pamiętając o słowach mojej dziewczyny

Była zwyczajna, była flirciarą, wyglądała na 30-stkę
Mógłbym latać wokół niej, ale byłem sam
Później powiedziała mi, że obsługuje sprzęt
Powiedziała, że lubi sposób, w który trzymam mikrofon
Powiedziałem: "Kochana - jak pająk do muchy
- podskocz tylko w mojej pajęczynie"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz