piątek, 30 marca 2012

The Day Before You Came tłumaczenie tekstu piosenki

Wyszedłem z domu o ósmej, ponieważ zawsze to robię

Mój pociąg, jestem pewny, był bliski opuszczenia stacji

Przeczytałem poranną gazete idąc do miasta

Mając przejść przez artykuł wstępny, bez wątpienia zmarszczyłem brwi

Pracowałem przy biurku około kwadrans po dziewiatej

Z listami do przeczytania i stertami papierów czekających na podpis

Poszedłem zjeść lunch mniej więcej w pół do pierwszej

W zwykłe miejsce, na zwykłą ławkę

I nadal z tego wszystkiego jestem prawie pewny, ze padało

Dzień przed twoim przyjściem


Zapaliłem mojego siódmego papierosa w pół do trzeciej

I w tym czasie nigdy nie zauważałem, że byłem smutny

Nie przestawałem wlec się przez sprawy dnia

Bez naprawdę znania czegokolwiek, schowałem część mnie daleko

O piątej wyszedłem, nie ma żadnego wyjątku do reguły

Sprawa procedury, robiłem to odkąd tylko skończyłem szkołę

Pociąg wraca znów do domu

Niewątpliwie przeczytałem wieczorową gazetę wtedy

Och tak, jestem pewny moje życie było dobre we wnętrzu tej zwykłej ramy

Dzień przed twoim przyjściem


Otworzyłem moje przednie drzwi mniej więcej o ósmej

I zatrzymałem się wzdłuż drogi, by kupić jakieś chińskie jedzenie zeby pójść

Jestem pewny, ze jadłem mój obiad patrząc na coś w TV

Nie ma, myślę, pojedynczego epizodu 'Dallas' którego bym nie widział

Poszedłem do łóżka kwadrans po dziesiatej

Potrzebuję dużo snu, więc lubię być w łóżku do tego czasu i czytałem przez chwilę

Ksiazkę jednego francuskiego Marilyna albo coś w tym stylu

To jest zabawne, ale nie miałem żadnego sensu życia bez celu

Dzień prze twoim przyjściem


I wyłączając światło

Ziewałem i przytuliłem sie do kolejnej nocy

Usłyszałem dźwięk deszczu stukajacego o dach

Dzień przed twoim przyjściem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz