poniedziałek, 19 marca 2012

MARILYN MANSON Sweet Dreams (Are Made Of This) tłumaczenie

Słodkie sny są z tego stworzone
Kim jestem, aby się z tym nie zgodzić?
Przemierzyłem świat i siedem mórz
Wszyscy czegoś szukają

Niektórzy z nich chcą cię użyć
Niektórzy z nich chcą, abyś ty ich użył
Niektórzy z nich chcą cię wykorzystać
Niektórzy z nich chcą, abyś ty ich wykorzystał

Słodkie sny są z tego stworzone
Kim jestem, aby się z tym nie zgodzić?
Przemierzyłem świat i siedem mórz
Wszyscy czegoś szukają

Niektórzy z nich chcą cię użyć
Niektórzy z nich chcą, abyś ty ich użył
Niektórzy z nich chcą cię wykorzystać
Niektórzy z nich chcą, abyś ty ich wykorzystał

Chcę cię użyć i wykorzystać
Chcę wiedzieć, co w tobie siedzi
Rusz się! Rusz się!
Rusz się! Rusz się!
Rusz się! Rusz się!
Rusz się!

Podnieś głowę wysoko, rusz się
Trzymaj głowę wysoko, rusz się
Podnieś głowę wysoko, rusz się
Trzymaj głowę wysoko, rusz się
Podnieś głowę wysoko, rusz się
Trzymaj głowę wysoko, rusz się

Słodkie sny są z tego stworzone
Kim jestem, aby się z tym nie zgodzić?
Przemierzyłem świat i siedem mórz
Wszyscy czegoś szukają

Niektórzy z nich chcą cię użyć
Niektórzy z nich chcą, abyś ty ich użył
Niektórzy z nich chcą cię wykorzystać
Niektórzy z nich chcą, abyś ty ich wykorzystał

Chcę cię użyć i wykorzystać
Chcę wiedzieć co w tobie siedzi
Użyję cię i wykorzystam
Chcę wiedzieć co w tobie siedzi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz