piątek, 23 marca 2012

Unheilig - Gib Mir Mehr tłumaczenie

Naoliwione ciała w chustach położone
szeleszczące napięcie
przekręconych zmysłów
ukochani ożywiają wstyd powietrza
róża rozkwita w aksamitnej woni
oczarowana w kazdym ruchu
ukradkowe spojrzenia pozostawić niespostrzezone
czujesz mnie ?
widze cię
wiecej wiecej wiecej
daj mi wiecej
prosze prosze daj mi
wiecej wiecej wiecej
daj mi wiecej
prosze prosze daj mi wiecej
przyjdz i pokaz mi wiecej
Dojrzale cialo wyczuwane w oddechu
Dume z przeszłości w nieładzie napięcia
upadły strach drżacy w krwii
Kwiaty spadające w nagim płomieniu
glebokie spojrzenie z tęsknotą
umyte w pozadaniu na mokrej nawierzchni
czujesz mnie ?
ja cie czuje
wiecej wiecej wiecej
daj mi wiecej
prosze prosze daj mi wiecej
wiecej wiecej wiecej
daj mi wiecej
prosze prosze daj mi wiecej
przyjdz i pokaz mi wiecej
czujesz mnie ?
widze cie
wiecej
calkiem blisko przy tobie
wiecej
wiecej wiecej wiecej
przyjdz i pokaz mi wiecej

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz