czwartek, 20 października 2011

Word love tłumaczenie piosenki

Właśnie wtedy kiedy myślę, że nigdy nie upadne w miłości

Spadam przez ciebie z nóg

Sprawiasz, że biecie mojego serca maleje, nigdy tak nie miałam

Sprawiasz, że znów czuję skok i ostatni romans wydawał się jak rzut

Nigdy tak nie miałam, nie miałam

Miłość jest jak to - zrozumienie przestrzeni i czasu

Jestem taka szczęśliwa, że jesteś mój, szczęśliwa że jesteś mój


Czasami słowo miłość

Po prostu nie jest wystarczająco dobre

Żeby opisać to co do ciebie czuję

Czasami słowo miłość

Po prostu nie jest wystarczająco dobre

Żeby opisać to co do ciebie czuję


Właśnie wtedy kiedy myślę, że nigdy nie dostanę drugiej szansy

Zmiatasz mnie z nóg

A całowałeś mnie och tak słodko, jak nigdy nik

[http://tlumaczenianany.blog4u.pl]

W sposób w jaki mnie traktujesz, jak panią

Nawet kiedy udaję szaloną, z pewnością to wszystko przez miłość, przez miłość

Dziękuję ci za zrozumienie, przestrzeni I czasu

Jestem taka szczęśliwa, że jesteś mój, szczęśliwa że jesteś mój


Czasami słowo miłość

Po prostu nie jest wystarczająco dobre

Żeby opisać to co do ciebie czuję

Czasami słowo miłość

Po prostu nie jest wystarczająco dobre

Żeby opisać to co do ciebie czuję


[by nanita]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz