poniedziałek, 24 października 2011

Kamienie Natalia Kukulska

Mi'dzy domami rozwieszony dzie�,
bezpieczny kolor dzisiaj ma.
Id� ulic�, troch� �piesz� si�,
do zwyczajnie �adnych spraw�

W p� kroku nagle zatrzymuje mnie
my�l, kt�ra w serce wbija n�
i jestem martwa, bo rozumiem,
�e w�a�nie pokocha�am Ci�.
Kiedy Ciebie nie ma ju�.

Ja tak nie chce ju�.
W ustach, kamienie zamiast s��w
i serce nauczone milcze� kiedy stanie si� cud.
Ja tak nie chce ju�.

Nie widz� tego co na d�oni jest
jak zrozumie� to mam
dlaczego zawsze by zobaczy� co' musz� najpierw straci� to,
musz� najpierw poczu� brak.

Kamienie zamiast oczu mam,
W ustach, kamienie zamiast s��w
i serce nauczone milcze� kiedy stanie si� cud.

Kamienie zamiast oczu mam,
W ustach, kamienie zamiast s��w
i serce nauczone milcze� kiedy stanie si� cud.

Kamienie zamiast oczu mam,
W ustach, kamienie zamiast s��w
i serce nauczone milcze� kiedy stanie si� cud.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz